Vaše trenutno stanje
- Zahtevano
- Analitika
- Oglaševanje
Prikaži podrobnosti
Enostavno in cenovno ugodno lokaliziramo vaše vsebine za tuje trge, da lahko na njih učinkovito nastopite.
Zaupajo nam
LOKALIZACIJA SPLETNIH STRANI
Z lokalizacijo prilagodimo jezik, kulturne podtone in funkcionalnost vaše vsebine za tujejezične trge.
Tako ustvarimo spletna besedila, ki so razumljiva tako, kot bi bila prvotno napisana v ciljnem jeziku, ohranijo celoten pomen izvornih vsebin ter upoštevajo jezikovne, kulturne in tehnične razlike.
Večja verodostojnost
Izboljšana uporabniška izkušnja
Povečanje prodaje na tujih trgih
Četudi v domačem okolju nastopate kot pomemben igralec, je slika na globalnem trgu pogosto lahko drugačna. Lokalizirano spletno mesto vam pomaga vzpostaviti kredibilnost vaše blagovne znamke tudi na ciljnih trgih v tujini.
Prvi vtis je izrednega pomena, še posebej, če poslujete z globalnimi strankami. Vsi si želimo prebirati vsebine v maternem jeziku, zato je lokalizacija spletne strani pomembna, če želimo ohraniti pozornost mednarodnih strank in v njih vzbuditi zaupanje.
Končni cilj lokalizacije spletnih strani je vzpostaviti zaupanje kupcev in povečati prodajo, kar pomeni, da se vam ob premišljeni mednarodni strategiji vložek v lokalizacijo spletnih mest lahko večkrat povrne.
SPLETNE STRANI
SPLETNE TRGOVINE
PROGRAMSKO OPREMO
MOBILNE APLIKACIJE
Poleg lokalizacije spletnih strani in spletnih trgovin v Juliji strokovno poskrbimo tudi za lokaliziranje programske opreme in aplikacij.
Lestvica največkrat prenesenih aplikacij jasno kaže, da je večina od njih lokaliziranih. To dokazuje, da si uporabniki želijo uporabljati aplikacije v svojem maternem jeziku.
Zakaj torej lokalizirati mobilne aplikacije?
Več kot devetdeset odstotkov vseh opravil na mobilnih telefonih in tablicah se danes odvija v aplikacijah, zato je lokalizacija aplikacije še toliko pomembnejša. Izboljša namreč vrednost vaše blagovne znamke in ustvarja pristnejši odnos z njenimi uporabniki.
Trgovine s spletnimi aplikacijami omogočajo lokalizacijo vaših aplikacij z namenom, da mednarodnim potrošnikom olajšajo njihovo uporabo. Posledično lahko več ljudi vašo aplikacijo išče s ključnimi besedami v svojem maternem jeziku in jo na ta način veliko lažje najde.
Lokalizacija je eden od najučinkovitejših načinov povečanja števila prenosov vaše aplikacije.
Pred vsako lokalizacijo je priporočljivo preučiti, kako deluje ciljni trg in kdo so končni uporabniki. Lokalizacija je pomembna strateška odločitev, zato je treba najprej opredeliti ključne trge, za katera se bo lokalizacija izvajala. Pri tem smo z vami na vsakem koraku, saj vam svetujemo in najdemo najoptimalnejšo rešitev za vas.
Dobro lokalizirano spletno mesto je ključnega pomena za dolgoročno rast
vsakega podjetja.